יום ראשון, 21 בפברואר 2016

הזוגיות זקוקה שתבחרו תחפושת


עיקרון בזוגיות לבחור תחפושת!
בזוגיות שלנו (ובכלל בחיים) אנחנו משחקים כל מיני תפקידים. ויליאם שיקספיר אמר: "העולם הוא במה וכולנו שחקנים." במשך היום אנחנו עוברים בין תפקידים, מחליפים מסיכות. הסוד הוא להחליף את התפקידים, את המסכות מבלי לבלבל ביניהם. לתת לזוגיות את המקום שלה, וכן ל"מסכות" השונות שאנו לובשים בה. לבחור אילו מסכות מתאימות להיכנס בינינו, ואלו מסכות לא.
למאמרים נוספים באתר שלו היכנסו כאן

מה עושים היום? מכינים מסכות
©    יוצרים אוירה (טיפים לאווירה אינטימית כאן)
©    מתכוננים עם ציוד יצירה (מסכות בסיס + חומרי צביעה/הדבקה)
©    יושבים יחד להכין מסכות שמבטאות:
©    איך הייתי רוצה להראות ברגע שקשה לי/לנו.
©    איך הייתי רוצה לבטא רגע של נעימות זוגית.
©    הוסיפו לפי רצונכם

ואז, בסתם יום של חול - ברגע קשה/נעים/אחר, אולי ללא מילים, משכו זה את זו לחדר, שם תתלו את המסכות, ולבשו את המסכה הנכונה על פניכם.
לקבלת הטיפ לדייט זוגי כל שבוע הקליקו כאן

נקודה להתבוננות
בעברית, כמעט כל המילים שעוסקות בלבוש הן עם קונוטציה שלילית (בגד = בגידה, לבוש = בושה, מעיל = מעילה וכו'). הבגד מסתיר אותי את מי שאני באמת. הבגדים שלנו הם מה שמבדיל אדם מאדם, מעמד אחד ממשנהו.
אחת המילים החיוביות לפריט לבוש היא תחפושת = חיפוש.
אני מחפש/ת - מי אני עכשיו? מי הייתי רוצה להיות בסיטואציה הנוכחית? מה המסר שלי לבן/בת הזוג שלי באינטראקציה הזו? איזה רגש הייתי רוצה לבטא עכשיו?

בספר התניא (חלק א יב) מוסבר כי לבושי הנפש הם מחשבה דיבור ומעשה. כשאני בוחר אותם, אני בוחר כיצד להביא לידי ביטוי את מי שאני ומה שאני בכל רגע.
·       חישבו/הרגישו לרגע איזו אהבה יש כאן עכשיו.
·       אמרו משהו אוהב בהתאם.
·       עשו מעשה המבטא את אהבתכם כרגע.

עדכונים על מאמרים, אירועים וסדנאות היכנסו לדף הפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה